یوشا

دست نوشته ها و تجربیات شخصی

یوشا

دست نوشته ها و تجربیات شخصی

شهید دکتر مصطفی چمران: می گویند تقوا از تخصص لازمتر است، آنرا می پذیرم، اما می گویم آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست!

طبقه بندی موضوعی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

بالاخره بعد ها مدتها نسخه 14 گنولینوکس Slackware منتشر شد

 

لینوکس اسلکور قدیمی‌ترین و پایدارترین توزیع آزاد و متن‌باز همچنان زنده و اولین توزیع به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌‌ی لینوکس است، که به صورت رایگان عرضه می‌شود و توانسته شهرتی جهانی کسب کند. این سیستم عامل در ویرایش های مختلف و بر مبنای نیازهای کاربران عرضه شده است. برنامه‌های منتشر شدهٔ همراه لینوکس اسلکور، از میان پایدارترین برنامه‌ها انتخاب شده و با تنظیمات اصلی توسعه‌دهنده‌ی آن و بدون تغییر انتشار می‌یابند. تفاوتی که در مقایسه با دیگر توزیع‌های لینوکس، باعث پایداری بی‌رقیب اسلکور شده‌ است! این تفاوت در کیفیت ارائه هسته لینوکس به صورت وانیلی، با هدف تقابل کاربر با هسته لینوکس و همچنین در انتخاب و تغییرات دسکتاپ ها ارائه شده نیز، حتی در ویرایش جاری نیز مشهود است.

 

ارتقای سرعت و کیفیت عملکرد، بهبود سازگاری با فناوری های مختلف شبکه و ارائه مجموعه ای از نرم افزارهای رایگان مناسب در کنار این محصول از جمله مزایای آن نسبت به نسخه قبلی است. علاقمندان در صورت دسترسی به اینترنت پرسرعت می توانند نسخه جدید سیستم عامل اسلکور را دانلود کنند.

 

تغییرات اخیر:

نسخه x86

نسخه x64

دانلود ISO:

ftp://ftp.slackware.com/pub/slackware-iso

دانلود Torrent:

http://slackware.com/getslack/torrents.php

مستندات:

http://docs.slackware.com

 

۴ نظر ۹۱/۰۸/۱۵
یوشا آل ایوب

کارمند یابی فرایندی است که بوسیله آن کسانی که بنظر می رسند توانایی زیادی برای عضویت در سازمان/مجموعه و انجام دادن وظایف محول دارند شناسایی و استخدام می گردند.

۳ نظر ۹۱/۰۸/۰۱
یوشا آل ایوب